P90X - plážová postava za 90 dní

31. října 2012 v 17:08 | peťulína |  Fitness & zdravé jídlo
Když už jsme o popisování cvičebních programů, ráda bych vám představila Progam P90X, který jsem se rozhodla před měsícem cvičit. Jde o program, který vám zaručuje, že pokud budete cvičit právě jej, během 90-ti dnů vaše postava změní absolutně to, co jste doposud nenáviděli -> tuky! a zviditelní přednosti jako jsou lichotivé křivky. Nejde o žádný zázrak v hubnutí, ale pouze o extrémní cvičení. Tzn. určitě není vhodný pro začátečníky, kteří se doposud nehýbali a chtěli by se dostat k plážové postavě. Tréninky jsou náročné, ale výsledky za to opravdu stojí! P90X tj. Power 90 Xtreme je první vydanou řadou společnosti Bodybeach.com, tímto programem vás celou dobu provází sympatický Tony Horton a skupinka trenérů, profi tanečníka či žen, které se fitness věnují. Tony vám během každého tréninku vysvětlí jakou danou část právě posilujete či k čemu se využívá. Občas si i vtiptkuje. Není vás do ničeho, ale tím že vidíte, že oni se snaží překonávat předešlé výsledky, nakope vás to vydat ze sebe ještě o malinko než jste doposud zvládli a tak to se donutí sami sebe motivovat. Program P90X je rozdělen do tří skupin: Classic, Double a Lean. Classic verze zde se jede 90 dní podle stanoveného plánu, double je už výzva, kde jedete tréninky 2 v jednom dni a lean verze se zaměřuje hlavně na hunutí. Všechny tři skupiny mají předem sestavený cvičební plán. Rozvrh je vyspán po týdnech, kde jeden den (neděle) je buď odpočinkový trénink, kde se protahujete nebo si prostě dáte den pauzu. Ve všech skupinách je zahrnuto posilování zad a hrudi, paží, tricepsů a bicepsů, lýtek, celkově spodních končetin, problémové partie jako je bříško, kardio, plyometrie, kenpo, strečink, core a jóga. Vše se střídá podle toho jakou verzi začnete cvičit. Než začnete ale cvičit, jsou potřeba také cvičební pomůcky bez kterých to prostě nejde, pokud chcete aby trénink byl efektivní. Potřebujete podložku na cvičení, činky tak těžké jak utáhnete (střídám 1,5kg, 2kg, 3kg a 4kg), hrazdu nebo expandér, židli, ručník a lahev vody.
Pokud vám chybí hrazda tak jako mě, dají se cviky nahradit činkami, není to sice to samé, ale víceméně procvičujete stejně jako s expandérem, který je v posilovacím videu. Pokud začínáte je dobré si ze začátku tak laťku tak vysoko jak zvládnete, určitě se neoddělejte tak, aby jste se druhý den vůbec nehli ale tak aby jste cítili že vám svaly daly zabrat. Počty cviků si zapisujte a snažte se své cíle překonávat. Pokud jste nemocná/ý, dejte si oraz, který vaše tělo uvítá a začněte cvičit až po tom, co budete zdraví. Ještě jsem zapomněla říct, že nejen že jsou tréninky náročné cviky, ale náročné jsou také časově. Vcelku je každý trénink okolo hodinky, není to ale tak, že by jste jeli v kuse a byly utahaní, vyčerpaní. Jsou zde přestávky, u kterých se osvěžíte, odpočinete a pak můžete pokračovat. Aby byl program opravdu účinný nestačí pouze cvičit, ale také pravidelně jíst, tzn. pokud se každý den ládujete coca colou, čokoládami, hamburgery, pizzou a bůhví čím, nikdy neshodíte ani deko. Tím nemyslím, aby jste pouze čočku,semínka a vodu. Rozvrhněte si jídlo tak, aby jste jedli co 2,5 - 3 hodinu, tím vyeliminujete hlad. Jezte jídlo s vysokým podílem proteinu - jsou vhodně na svalastvo a čím více svalů budete místo tuku mít, tím i rychleji ho budete spalovat. Nebojte se vzít těžší činky, kulturisti se z vás nestanou. Na to byste museli mít úplně jiný jídelníček a mít ještě etrémněší podmínky ;-) Nebojte se toho, já taky nejsem žádná fitness bomba, ale když zvládnete odcvičit např. Jillian Michaels, tak se vám bude program P90X zamlouvat tak jako už spousta lidem, kteří na sobě těch 90 dní makali a mají nyní krásné postavy :) Abych tento program nevychvalovala a nedělala mu jen reklamu, za pár dní to bude měsíc a pochlubím se tak se svými výsledky, abych vás přesvědčila, že jen nepíši žvásty co někdo někde zkopíroval :-) Takže nebát se, zkusit ať se s těma našema postavičkama může pěkně chlubit :) BRING IT!



video - cvičení na partie břicha






Před a po P90X - proměny





Proměna video:

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Madame Perfect Madame Perfect | Web | 1. listopadu 2012 v 17:27 | Reagovat

Strašně závidím všem, kteří si P90X odcvičili, zvládli to, neumřeli a mají krásný postavy... :) Já přemýšlím, jestli po 30 DS začnu se 6 week six pack anebo s P90X, ale nevím... toho druhého zmiňovaného se docela dost bojím - samozřejmě bych chtěla být jako ty inspirace na obrázcích, ale mám vážně strach... :D

2 Madame Perfect Madame Perfect | Web | 1. listopadu 2012 v 17:28 | Reagovat

[1]: A už se těším až nám ukážeš svoje změny... :) Doteď máš moc krásné! Gratulace.

3 Peťulína Peťulína | 1. listopadu 2012 v 22:16 | Reagovat

6 week six pack to určitě také doporučuju :) mám odcvičený pouze první level (tři týdny), druhý si dám nejspíše až po dokončení obou programů :) Jinak co se týče změn, na ty jsem také zvědavá :-) Jen je škoda že přes týden už marodím s chřipkou, tak snad se brzo umoudří, abych vám mohla podávat lepší výsledky :-)

4 kristýna kristýna | 25. února 2013 v 8:00 | Reagovat

Ahoj, chtěla bych se zeptat kde najdu ty tréninky P90X ?:)díky

5 Peťulína Peťulína | 25. února 2013 v 9:55 | Reagovat

[4]: zkusila bych se podívat na ulozto.cz anebo pokud umíš přes torrenty, tak například známý server thepiratebay.se :-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama