Tipy na zdravou a "chutnou" snídani

18. října 2012 v 18:20 | peťulína |  Fitness & zdravé jídlo
Pár tipů jak si připravit rychle zdravou a chutnou snídani :-)

Sladká snídaně:
- pro milovníky sladkého

1. Musli s bílým jogurtem/ovocem/medem/oříšky,
2. Vláknina (Dobrá vláknina zn. Bona Vita) s mlékem
3. Cornflakes s mlékem/jogurtem/ovocem
4. Ovesná kaše s jablkem a skořicí/ s ovocem nebo rýžová kaše s růžovou vodou a rozinkami
5. Tmavý chléb s medem/džemem
6. Nízkotučný jogurt s medem
7. Ovocná miska (např. žlutý meloun,vodní meloun, banán,pomeranč)
8. Toast s arašídovým máslem a banánem na kolečka
9. BeBe sušenky s bílým jogurtem
10. Vtipná kaše aneb kukuřičná kaše ochucená třtinovým cukrem


Slaná snídaně:
- zde je tolik možností na přípravu, že vypíši zase jen 10 tipů :-)

1. cereální bagetka s light máslem (pokud není, nelámeme si hlavu a prdneme tam margarín co máme v ledničce), kuřecí šunka/dušená vepř. šunka s vysokým podílem masa (doporučuji řeznictví ;-) )/plátek eidamu 30%, plátek rajčete, kadeřavého salátu (kupuji v Kauflandu pod názvem ROSO nebo BIONDO) a vlastně jakoukoliv zeleninu, na kterou máte chuť (okurka, kukuřice, paprika nebo čili paprička)
2. vajíčkový muffin ( plátek slaniny po obvodu misky nebo plechu na muffiny, vejce, osolené, popř. červená mletá paprika a nechat zapéci) s žitným chlebem a zeleninovou přílohou
3. Celozrnný chléb s olomouckými syrečky a rajčaty
4. Chléb s rukolou a prosciuttem
5. Knäckerbrot s budapešťskou pomazánkou a jarní cibulkou
6. Slunečnicová/dýňová houska s mozzarellou, plátkem rajčete a čertsvou bazalkou
7. Tzaziky s cherry rajčátky a celozrnným toastem
8. Pomazánka z žervé, citronu, soli, pepře s ředkvičkami
9. 2 bílé toasty potřené olivovým olejem zapečené do křupava s kusem salátu a plátkem uzeného lososa, zakápnuté citronem
10. Míchaná vajíčka posypané sezamovými semínky s celorzným chlebem


Tyto jídla jsou pouze Tipy jak lze během pár minut připravit chutnou a zdravou snídani, která je základem pro celý den :-) To jak velké množství připravíte a co chutná právě vám, záleží čistě na vás. Já se pohybuji v rozmezí 1000 - 1200 kJ na snídani, které je doporučené při redukci váhy. Pokud je to více nevadí, není to množství, při kterém by jste si museli počítat každou kalorii a kde by jste hned přibrali kilo tuku :-) Jídelníček by měl být pestrý. Nezapomeňte, že po jednom dobrém jídle nezhubnete a že ani po jednom špatném jídle nepřiberete ;-) Dobrou chuť :-P
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Luďka Luďka | E-mail | Web | 25. března 2015 v 9:43 | Reagovat

Přesně mi ten obrázek připomíná snídaňové menu ve Velké Británii. Poznávací zájezd do Velké Británie mě oslovil, pěkně jsme se ráno najedli a potom do víru velkoměsta http://www.redoktravel.cz/poznavaci-zajezdy/28-velka-britanie/vyhledavani/?typy=Pozn%C3%A1vac%C3%AD+z%C3%A1jezdy&lokalita=28

2 nesualc nesualc | Web | 17. srpna 2015 v 15:43 | Reagovat

Torrent http://hrynaryky.4pda.cz/torrent.html Windows xp professional sp3 cz download ???

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama