Jak na ploché a hubenější bříško

3. ledna 2013 v 11:07 | peťulína |  Fitness & zdravé jídlo
Tento článek věnuji všem, kteří stále hledají různě po internetu klíčová slova typu: jak zhubnout břicho, cviky na břicho, jak se zbavit jen tuku na břiše, atd...

A jelikož je to toto téma stále dokola omílané a stále dokola v tom spousta lidí tápe, jak to tedy s tím hubnutím je, rozhodla jsem se napsat článek právě o tom, jak docílit vašeho vysněného plochého bříška :-)

Rozhodli jste se, že už nechcete stále skrývat vaši pneumatiku a nádavat pouze na to, že nedopnete kalhoty. Břicho je nejproblémovější partie celého těla, které trápí nejen ženy, ale také muže. Spoustu lidí si myslí, že děláním stovek lehů-sedů a sklapovaček denně udělá z tuku na břiše pekáč buchet. Je důležité si uvědomit, že bochánky na bocích a pneumatiky na břiše jsou jen přebytečným tukem, není to nedostatek svalové hmoty. Plochého bříška docílíme tím, že zapojíme různé skupiny svalů ve stejný čas - tj. musíme při cvičení zapojit celé tělo, tím pak spálíme více kalorií.
Proto jsou například vhodné kruhové tréninky, které používá Jillian Michaels ve svých DVD programech.
Při správném provedení, kruhový trénink buduje svalovou hmotu a současně zlepšuje aerobní kondici, takže je tento typ cvičení nejefektivnější, protože jedině tak spalujete tuk. Pokud si nejste jistí kruhovým tréninkem, je na čase se s ním právě teď seznámit. Každý okruh je kombinací silového tréninku a kardio cvičení, které se provádí přímo po sobě, s malým nebo žádným odpočinkem mezi jednotlivými cviky. Po dokončení sady těchto pohybů se vrátíte na začátek a začíná se od začátku. Takto se sada opakuje např. 4x či 5x. Je to nejlepší způsob jak shodit tuk na břiše, jelikož zapojujete všechny svalové části těla a váš tep se kardiem zvýší, což umožňuje lepší spalování.
A proč tedy lehy-sedy neshodíme pouze břicho? Odpoveď je jednoduchá. Vaše tělo se neumí zaměřit pouze na spalování tuku na břiše. Nechová se jako robot, kterému se přikáže od kud kam má co předat :-) Tělo tuk spaluje z celého vašeho těla, někde více někde méně a hlavně u každého jinak a také jinou rychlostí. Aby vše fungovalo jak má, člověk by se měl naučit naslouchat svému tělu a pozorovat pravidelně změny na těle a zaměřit se na problémové partie, které se dají různými cviky napravit. Nakonec nesmí chybět správně zvolené DOBRÉ potraviny a dostatek tekutin. Nezapomeňte, že pekáč buchet není zadarmo, ale pravidelným cvičením a správně zvolenou stravou se k vysněné postavě dostane opravdu každý (však ani Řím nepostavili za den) :-)

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama