1. Týden s INSANITY - moje pocity

10. února 2013 v 11:09 | peťulína |  Fitness & zdravé jídlo
A je to tu, první týden Insanity mám za sebou, dnes odpočinkový den, na který jsem se mimichodem neskutečně těšila :D Chtěla bych popsat své pocity během těchto 6 dní intenzivního cvičení... Tak zaprvé proč jsme se vlastně rozhodla s Insanity začít. Odpověď je velice jednoduchá. Před Insanity jsem se chtěla zbavit tučných stehen a zpevnit zadeček. Začla jsem tedy s programem od Jillian Michaels s názvem Killer Buns & Thighs. Odcvičila jsem 6 dní prvního levelu a 6 dní z druhého levelu, z toho 1 den v týdnu byla pauza. Podle měření a hlavně vizuelního vzhledu jsem si všimla, že se mi začalo budouvat svalstvo, ale úbytek v objemu nenastával. Nechtěla jsem teda objem ponechat a svaly formovat, nýbrž se spíše objemu zbavit, převážně tuku, kterého tam je ještě dost. Řekla jsem si, že upustím od toho porgramu a na doporučení kamarádky, která začala také s Insanity, jsem podlehla a začala začátkem týdne také. Pročetla jsem si předem různé diskuze, stáhla celý program i s nutričním plánem a pustila se s chutí a nadšením do toho. První den, dle cvičebního plánu, byl FIT TEST. Takový odrazový můstek pro mě samotnout co všechno zvládnu a taková malá ukázka co mě vlastně v Insanity čeká. Jedinou chybu, kterou jsem asi udělala, bylo to že jsem si měla zapsat počet cviků, které zvládnu, abych se po 14 dnech mohla podívat, jaké zlepšení jsem během té cesty udělala. Nu což, nic se neděje. Další Fit test se zapíše :D A jaký pocit jsem měla z prvního dne? Za celou dobu mého cvičení, respektive za celý půl rok, který jsem cvičila různé náročné programy, je Insanity opravdu PEKLO! Je to jak píše spousta lidí, snad nejnáročnější cvičební program. A mají sakra pravdu. Na rozvičku, na kterou jsem byla do teď zvyklá a která probíhala formou protahování se a pomalého zahřátí, tak na tu teda nedošlo. Zapla jsem video a už už jsem poběhávala na místě... Pro mě tedy kardio jak má být :D No jo, jenže to byl opravdu jen ZAČÁTEK. Druhý den už bylo v plánu něco jiného. Video ukazovalo 3/4 hodiny a já si říkala, že asi během pár minut umřu. Rozvička byla ještě náročnější než fit test. Byla na tři kola, první se jelo pomaleji, druhé kolo se u cviků už přidala rychlost a třetí kolo se jede na maximum co tělo dá. A žádná přestávka, celých 10 minut! Jen co skončila rozvička, konečně tu byla ta očekávaná část a to protažení zahřátých svalů. To byla spása. Lilo ze mě jako z konve. To jsem ZASE nevěděla co mě čeká dál :D po protažení následovaly tzv. Drilly. série cviků zaměřené na svaly. Mezi nimi přestávka na vodu - water break. A zase se jedou rychlostní kolečka. To už člověk opravdu umírá. Ale kdykoliv si člověk může dát pauzu, když už se opravdu plazí. Shaun T, ale člověka nabudí, že si tu pauzu dá minimální a chce jet dál... A takto to bylo celý týden. Po každém workoutu jsem myslela, že vyplivnu plíce. Bolesti svalů se dostavily kupodivu až navečer. Což byl pro mě signál, že jsem svalům dala zabrat :-) Každým workoutem se mi zlepšuje fyzička a kondička. A i když po týdnu nějaký značný úbytek není. Doufám, že za ty dva měsíce se to změní :-) Isanity teda opravdu doporučuju!!


 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Rosa Rosa | 19. února 2013 v 23:18 | Reagovat

Tý super článek, jsem si všimla až ted, že máš blog :D Tak jsem zvědavá na třetí týden, já začnu až se vrátím z anglie :)

2 Mája Mája | Web | 7. listopadu 2014 v 12:19 | Reagovat

Tvůj blok je super.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama