Duben 2013

2. týden Les Mills Combat

28. dubna 2013 v 15:39 | peťulína |  Moje cesta za lepším tělem
Ačkoliv jsem čekala, že tento týden bude nudným opáčkem, byl kupodivu příjemný a jak rychle začal, tak i zkončil. Tento týden jsme měla tu možnost vyzkoušet další z řady videí podle plánu a to Combat 60, což se mi moc líbilo a Warrior 1: Upper body, kde jsem si dala pěkně do těla s 4 kilovými činkami a ruce cítila dnes ihned po probuzení :D Jinak jsem vynechala oddychovku Inner warrior, na kterou jsem neměla zrovna ty dny náladu, vzhledem k PMS.
Od pondělí dle kalendáře podobné uspořádání jako v minulých dvou týdnech. Musím říct, že mi to utíká neskutečně, oproti hodinovým workoutům u Insanity jsem s tímto programem opravdu nadšená :-) Videa s bojovou tématikou jsou příjemná co se týče soustředí a provádění techniky a videa s HIIT a posilováním člověku dají opravdu do těla. Zas tak jednoduché to tedy není :D Mimo mé každodenní cvičení se snažím stále dodržovat správně vyváženou stravu, nyní stanovenou denní hodnotu na 1800 kcal dle nutričního plánu.
Zajímavostí pro mne včera byla koupě sojového mléka v drogerii DM. Říkala jsem si, že když už jsem ochutnala čokoládový sojový pudink bude mi neochucené mléko též chutnat. Dala jsem si sklenici tohoto drinku a chuť mě velicezklamala. Nejspíše jsem očekávala alternativu klasického kravského mléka. No co, vypila jsem ho a na druhý den jsem nakoupila banány a zkusila drink ochutit ovocem jak v návodu doporučují. Násilím jsem do sebe dostala půl sklenice, pak se mi zvedal žaludek z toho jak to bylo odporné. Budu si muset dohledat osvědčené recepty jak sojové mléko využít jinak, protože takhle se to tedy opravdu pít nedá (tedy alespoň u mě ne :-D).
S výsledky ohledně programu se pochlubím po ukončení prvního měsíce. Člověk už nemůže očekávat razantní změny, ale je rád i za to co pro sebe člověk dělá a cítí se zdravěji. Práce na sobě mám ještě na několik měsíců, než se začnu přibližovat ke svému ideálu :-) Ale víte co, člověk si té dřiny, pak váží mnohem více :-))



1. týden Les Mills Combat

21. dubna 2013 v 10:30 | peťulína |  Moje cesta za lepším tělem
Krásné nedělní dopoledne :-) Podle kalendáře mám dnes den volna a tak bych chtěla pár větičkami popsat jak se mi cvičilo s novým programem.

První den, který jsem popsala již minule byl opravdu takovým zahřátím. Dále se pak toto startovací video objevuje v jeden den společně s videem, které nese název Core attack a které má okolo 20 minutek. Tato kombinace je ideální - kardio a posilování středu těla.
Druhý den bylo v plánu odcvičit HIIT power a Inner warrior. HIIT trénink musím říct, že mě doslova odrovnal a nejvíc teda nohy. To se mi nestalo ani u Insanity, že bych 3 dny nemohla pořádně chodit. Tak moc mě ty stehna bolely, dala jsem jim pěkně zabrat.Krom toho jsem se i vydováděla s dlouho očekávanými činkami.
Inner warrior je ve stylu protahování se jako bojovníka - dalo by se to přirovnat k Józe.
Ve středu sem ani nevěděla, zda zvládnu odcvičit s bolestí nohou obyčejné opakování začátku. Ale jo, dokopala jsem se k tomu, protože nemám ráda výmluvy :-) Je fakt, že jsem i s prckem do školky pak chodila ty tři dny jak kačer, ale vždycky se to dá nějak přežít :D Však určitě znáte ty obrázky BEFORE/AFTER LEG DAY :-)
Ve čtvrtek jsem byla zvědavá na druhý HIIT a to Shock Plyo. No musím říct, že to byl taky pěknej zabiják na nohy a hlavně na výdrž.
Pátek jsem očekávala z názvu, že video bude podobné jako první den, jen o 15 minut delší. Napůl jsem měla pravdu, ale bylo to toršku víc o kardiu a přišlo mi intezivnější a chytlavější na prvky než původních 30 minut. Spotila jsem se řekla bych dost :-)
Šestý den nemohl být méně intezivní po tom, co jsem ozkoušela dny před tím :D Warrior 2 Lower body lean out - chtělo se mi brečet. Už jenom z názvu se mi rozklepaly nohy a čekala jsem, že nebudu moct chodit další tři dny :D Naštěstí to sice bylo náročnější co se týče kardia, ale také neříkám, že jsem nohy při cvičení necítila :-)
Dnes tedy zasloužené volníčko a od pondělí repete a už i s navýšením kalorií :-)



BEZ BOLESTI NEJSOU VÝSLEDKY :-)




Motivační text

19. dubna 2013 v 8:22 | peťulína |  Motivační obrázky

Magickou "pilulkou" je POT a INTENZITA







Prostě to udělej. I v případě, že tě to s*re.






Bolest je pouze slabost opouštějící tvoje tělo.





Buď oddaný, změna neproběhne přes noc.






Hubené dívky vypadají dobře v oblečení, FIT děvčata vypadají dobře i NAHÁ.

(Ne)Zdravé Surimi tyčinky

17. dubna 2013 v 8:16 | peťulína |  Fitness & zdravé jídlo
Nedávno jsem se setkala s příspěvkem, kde slečna/paní uvedla jako zdravou potravinu surimi tyčinky, známé také jako krabí tyčinky. Recepty se surimi tyčinkami je nemalé množství a byla jsem opravdu v šoku, když jsem viděla na jaký "zdravý" způsob se dají připravit. Surimi tyčinky alias krabí salátek, Surimi tyčinky osmažené na oleji, Karbanátky z krabích tyčinek. Vážně? A dokonce jsem narazila i na spoustu dotazů, kde se maminky ptaly, zda mohou svému dítěti (1,5r) dávat Surimi tyčinky...Křičící




Tak tedy co jsou to ty, po někoho lahodné, pro někoho zdravé,Surumi tyčinky? Z čeho se vlastně vyrábějí? No pojďme se podívat na složení...


Surimi rybí tyčinky a jejich složení:


Tak kdepak máme toho kraba? :D Jen ze složení můžeme zjistit, že Éčka nemají ve zdravé stravě co dělat. Proč je tedy lidé konzumují? Jejich odpoveď je jednoduchá. Ačkoli si nejspíše nikdy nepřečetli složení, tvrdí, že je to čistě krabí maso a to je zdravé, má nízkou kalorickou hodnotu a má lahodou chuť. Ale je to opravdu to, co je důležité jíst, abychom byli zdraví? Surimi tyčinky alias rybí separát s mixem éček nebude pro tělo žádným přínosem. Nejsou zde žádné důležité živiny. Dejme tedy přednost raději klasické tresce bez přidaných sr*ček :-)

První dojmy Les Mills Combat

15. dubna 2013 v 9:47 | peťulína |  Fitness & zdravé jídlo
První den a prvních 30 minut nového cvičebního programu. Hned po dokončení se s vámi musím podělit o dojmy a jak na mě první workout působil. Nutno dodat, že jsem si vybrala náročnější plán - takže mých dalších 59 dní se ponese v duchu Ultimate warriora podle hybrid kalendáře, který je jak časově tak i fyzicky nejnáročnější.

Podle kalendáře první den začíná workoutem s názvem Combat 30 - Kick Start. Nejprve jsem si video shlédla, abych se mohla podívat jak celý workout vypadá. Vůbec to nevypadlo složitě, jen jsem se bála toho, že se mi cviky ze začátku budou plést, ale učený z nebe nespadl a co by mi nešlo dnes půjde za týden nastoprocent lépe :-) Nějaký základ jsem již měla z Turbofire, kde se jednotlivé údery nazývají stejně. Šlo o to, si začít zvykat na jiný postoj. Začít vnímat postavení ne jako klasický kruhový trénink, ale jako bojovník. Začátek workoutu byl pro mě takovým lehčím zahřátím a čekala jsem kdy se tedy jako začnu potit :D Pár minutek uteklo a po chvíli jsem už byla lehce spocenější. Nedá se to porovnávat s Insanity, na které jsem byla do teď zvyklá a člověk se po první minutě hned zapotil. Tento workout se sice jel v nižším tempu, ale za to byl intenzivní. Pokud se do toho člověk opravdu opře a vnímá pohyby. Kdybych jen mávala vzduchem rukama a nohama, určitě by žádné spalování ani neprobíhalo a člověk by od toho mohl hned opustit s tím, že se nepotí. Je důležité dělat pohyby správně. Dobré, řekla bych by mohlo být přirovnání, jak být na někoho naštvaný a pěstmi z něho vymlátit duši :D Asi takové údery by měl člověk u tohoto bojového umění používat a to vám zaručuji, že se pak potit budete :-) Nepopadala jsem dech jako minulé dva měsíce se Shaunem, což mi vlastně momentálně vyhovovalo. Takže za mě první den byl velice příjemný, s lehce vlhkým tílkem :-) Nemohu se dočkat dalšího workoutu a očekávám, že ze mě ten warrior během 60 dní bude a vypiplám si nadále postavu takovou jakou bych chtěla v budoucnu mít :-) Sama jsem zvědavá na konečné výsledky, podle recenzí je to další TOP mezi programy společnosti Bodybeach, takže věřím, že nekecají (už jen podle svých zkušeností s Turbofire, P90X a Insanity) a kdo chce vypadat líp, ať se dotoho pořádně opře, protože nikdo jiný to za nás naudělá :)



Recenze Les Mills Combat

13. dubna 2013 v 12:41 | peťulína |  Fitness & zdravé jídlo
Další program,na který se právě chystám je Les Mills Combat. A o čem, že tento program je?

Jak už víte z minulého článku, naznačila jsem, že se jedná o cvičební program společnosti Beachbody.
Less Mills combat je další z řad domácích fitness programů. Tento program je mixem bojových umění, které vás naučí používat údery,blokování, kopy k tomu, aby jste byli štíhlejší a pevnější za pouhých 60 dní. Mixem bojových umění je 6 disciplín a těmi jsou Box, Muay Thai, Tae Kwon Do, Karate/Kunfu, Capoeira a Jiu Jitsu. Jednotlivými DVD vás provází sympatičtí trenéři zakladetelé Les Mills Combat Dan Cohen a Rachel Newsham společně s pár společníky, kteří jsou též trenéři se spoustou zkušeností. Hudba v jednotlivých workoutech je řekněme směsicí muziky, co se dnes poslouchá. Při zakoupení programu z USA je součástí balíčku také nutriční a fitness rádce, karty s možností zapisování mír, metr ke změření a 3 druhy různě sestavených kalendářů. Možno též zakoupit rukavice k lepšímu provádění techniky anebo oblečení na stránkách http://www.lesmillsclothing.com/BODYCOMBAT.htm . Každý si, ale určitě vystačí s kraťasy, kvalitní obuví a tričkem :-)




Les Mills Combat program obsahuje v základním balíčku:

  • DVD seznámení s trenéry a něco o nich (9 minut)
  • DVD základy techniky bojových umění (seznámíte se jak správně provádět techniku, než se vrhnete na první workout - 32 minut)
  • jednotilá videa s workouty:


Combat 30: Kick Start (tento workout se cvičí v nižší složitosti ale za to ve vysoké intenzitě, kombinace pohybů je kratší, ale ve více sériích)

- zaměřeno na posílení horní část těla, které vyrýsuje paže, ramena a horní část zad
- cardio pohyby v rychlém tempu, které zvýší váš tep a nastartují váš metabolismus ke spalování
- délka trvání 30 minut

Combat 45: Power Kata (Katy jsou bojovými uměními trénující metodiku, která rozvíjí techniku. Kombinace rychlosti a síly s kruhovým tréninkem vede ke spalování kalorií)

- prováděním trhavých pohybů v různých rychlostech podporuje energii, sílu a vytrvalost
- je zde dynamika práce dolních končetin k vyrýsování, zformování, štíhlejšímu středu těla (core) a celého dolního těla
-délka trvání 45 minut


Combat 60: Extreme cardio fighter (vyzývá vás k vytrvalosti a k donucení vašeho těla za hranice limitů fitness s vysoko-opakující se sekvencí pohybů)

- intezivní kardio maximálně využité ke snižování váhy a zdravějšímu srdci
- tvrdé údery a kopy zvýší vytrvalost
- délka trvání 60 minut


Combat 60 live: Ultimate warrior's workout ( trvdá směsice všechn bojových umění představených v programu Les Mills combat, intervalově založený trénink vás donutí vynaložit co největší úsilí, které vás dostanou do nejvíce intezivních tréninkových zón)

- pokročilé intenzivní levely ke spalování tuku a rýsování těla
- délka trvání 60 minut


Power HIIT 1 (Vysoce intenzivní intervalový trénink se zaměřením na budování svalstva, síly, formy a rýsování s postupným spalováním po zkončení workoutu)

- délka trvání 30 minut


Shock plyo HIIT 2 (popohání ke zdokonalování se, donutí vás dostat se do režimu na samou špičku výkonů)

- extrémní plyo trénink zahrnující sílu a vytrvalost a maximální spalování kalorií
- vysoce intezivní pohyby dramaticky zvýší váš metabolismus ke spalování
- délka trvání 30 minut


V balíčku Ultimate Warrior wrokout kit máte navíc ještě:

Warrior 1: Upper Body Blow Out (okolo 25 minut)
Warrior 2: Lower Body Lean Out (okolo 30 minut)
Inner Warrior: Stretch and Strength (okolo 20 minut)
Core Attack (okolo 20 minut)

*tyto DVD navíc se vztahují na hybridní kalendář ULTIMATE WARRIOR.


upoutávka:



a ukázka prvního workoutu, který si vyzkoušela koučka Eliana :-)




Motivace Před a po

11. dubna 2013 v 7:00 | peťulína |  Motivační obrázky
Proměny před a po za pomoci profesionálních osobních trenérů společnosti HITCHFIT.COM, není to jen o tréninku, ale o celkové proměně jak těla, tak mysli a ducha :-)











Insanity Před a Po

7. dubna 2013 v 11:48 | peťulína |  Moje cesta za lepším tělem
A je to tu, mé dokončení Insanity. Tedy až na poslední dva dny, protože mě zkolila chřipka. I tak, ne každý má tu výdrž dojet celý program Insanity a tak jsem velmi šťastná, že si od denodenního vytížení odpočinu. Dám se dokupy, abych načerpala síly na nový program, který bude přeci jenom už o něčem jiném. Prozradím jen, že je to další program společnosti beachbody :-)
A teď tedy nějaké shrnutí Insanity. Co se týče mého názoru na Insanity, je asi takový.....Dva měsíce se zdají být sice dlouhé, ale jednotlivé dny utíkají celkem rychle. Pro mě to byl zatím nejtěžší kardio program. když se podívám co mi Insanity dalo, tak to bude určitě lepší fyzička a kondice. Pokud někdo očekává, že se z něho stane model za dva měsíce, tak to ho asi zklamu - ani Řím nepostavili za den :-) Úbytky jsou, ale zaručené a to hlavně (tak jako u jiných programů) pokud dodržujete správný jídelníček. U Insanity je zapotřebí jíst opravdu dostatečně, přeci jenom je to pěknej žrout energie. Celý program je dynamický, žádné sestříhané scény typu nikde žádný pot a všichni se usmívají, vše probíhá za pochodu a je vidět, že tento program je náročný nejen pro cvičence a sportovně založené jedince, ale i pro samotného Shauna T, který tento program vymyslel :-) Určitě ho tedy doporučuji všem. Není zapotřebí žádné náčinní, což uvítá dost lidí, protože nákup vícero činek není levná záležitost.

Celkově úbytky s programem Insanity dopadly takto:

Před a Po Insanity

váha 65,1 kg -> 62,2 kg (-2,9 kg)
ruce 28,5 cm -> 27 cm ( -1,5cm)
prsa 90 cm -> 86,5 cm ( -3,5cm)
pas 74,5 cm -> 72 cm ( -2,5cm)
břicho 94,5 cm -> 91,5 cm ( -3cm)
zadek 97,5 cm -> 94,5 cm (-3cm)
stehna 59 cm -> 56,5 cm (-2,5cm)

a porovnání fotek před a po







7 potravin proti stresu a snížené fyzické a psychické zátěži

4. dubna 2013 v 8:38 | peťulína |  Fitness & zdravé jídlo
Tento článek by mohl zajímat ty z vás, kteří se vystavujete stresu a velkému úbytku energie ať už při cvičení nebo v práci/ škole. Je to 7 potravin/produktů, které kozumuji k tomu, abych dodala svému tělu energii jak při fyzické zátěži, kterému jsme vystaveni snad každý z nás ať už se to týká rodiny nebo klasických všedních problémů, tak k eliminaci stresu.


1. CEM-M ženšen
Multivitamín, ne ale klasický nýbrž takový, který je speciálně vyvinutý na podporu duševní činnosti a dodání energie po celý den, složení multivitaminu je zaměřeno na podporu fyzické aktivity a odolnosti proti zátěži. Ženšen zabraňuje vyčerpanosti a snižuje dopady stresu na organizmus. Zlepšuje koncentraci, paměť a duševní výkonnost.



2. ZELENINA a OVOCE
Klasika a tou je zelenina a ovoce. Dávám přednost zelené zelenině, která napomáhá ke zlepšení imunity a chrání svá střeva před patogenními bakteriemi. Co se týče ovoce, doporučuji ho zařadit v dopoledních hodinách, kdy zvýšíte přísun energie společně s vitamíny.


3. VODA
Řekla bych také klasika. Přeci jenom vodu tělo potřebuje a při zvýšené zátěži je dostatek tekutin opravdu nutný doplnit. Lidé, kteří dodržují pitný režim se cítí vitálnější, jejich kůže je pružnější a netrpí tolik depresemi a bolestmi hlavy.


4. MED
Med je výborné sladidlo. Díky vysoké koncentraci cukru ničí bakterie. Je to úžasný koktejl životně důležitých a zdraví prospěšných látek. Med je považován za jedno z nejsilnějších přírodních antibiotik, hojí rány a je účinnou prevencí proti různým nemocem jako je angína, chřipka, nachlazení nebo zánět průdušek. Pomáhá také při nespavosti, nervovém vypětí, stresu, depresích a migrénách nervového původu, uklidňuje a zlepšuje náladu, je účinný jakopodpůrný prostředek při rekonvalescencipo nemocech.


5. OVES
Oves je výbornou potravou pro diabetiky, Napomáhá stabilizovat krevní cukr. Oves má posilující účinky, blahodárně působí na nervovou soustavu a tlumí zvýšenou činnost štítné žlázy. Snižuje krevní tlak, působí jako sedativum, uklidňuje při přepracování a stresech. Je posilující při únavě, vyčerpání, po nemocech.

 


6. MLÉKO
Jako malým nám maminka dávala na noc teplé mléko, věděla, že tento lahodný drink napomáhá proti nespavosti a neklidu. Vápník v mléce zmírňuje úzkost a nálady spojené s premenstruačním syndromem.



7. OŘÍŠKY
Obecně je známo, že ořechy a semena obsahují zdravé tuky. Když hrst zařadíme denně do jídelníčku napomůžeme ochraně proti stresu a riziku vzniku cukrovky. Např. mandle jsou plné vitamínů. Vitamín E posiluje imunitní systém a řada vitamínu dodává tělu vyšší odolnost oragnismu.