Duben 2014

Depky přichází a odchází

5. dubna 2014 v 10:26 | peťulína |  Moje cesta za lepším tělem
Poslední dobou si příjdu až neuvěřitelně negativně naladěná. Určitě to dělá pomyšlení na to, že už nějakej ten pátek čekám na to, kdy se míní dostavit očekávaná MS. Další negativum je má váha a žádnej úbytek v centimetrech a nafouklý břicho. S tím i spojená nadměrná plynatost. Velmi nepříjemné. Stále se snažím přijít na jiné myšlenky a vypustit toto všechno z hlavy, ale zatím se mi nedaří dostat se do klidu. Žádné změny v zrcadle také viditelné nejsou a motivační obrázky na internetu sice stále motivují a dodávají dávku naděje, ale přesto všechno moje tělo nejspíš protestuje. Anebo "něco" dělá, jen to není vidět. Stravu si hlídám, zapisuji, s Jillian se den co den potíme a nic. Je to běh na dlouhou trať a tak si vzpomínám, kdy jsem úplně na začátku začínala na nějaké té váze 80 kilo a úbytky byly po celou dobu pomalé. Holt nejsem jedna z těch, na kterých bude za měsíc vidět změna tak jako na mě za půl roku. Já stále bojuji a nemíním se toho vzdát. Však jednou to dám a pekáč buchet si napeču i kdyby já nevím co :-) Každé tělo je zkrátka jiné a někdy mu porozumnět je opravdu těžké. Univerzální rady nefungují a tak si sami musíme přijít na to, kdy, jak a při čem tělo funguje správně.

Doufám tedy, že někde nedělám chybu. Budu se svého zdravého jídelníčku držet dále a snad to s Jill nějak překonáme a výsledky za těch pár týdnů budou vidět. Nyní jsem ve fázi 2 v prvním týdnu (5. týden). Už první dva workouty oproti první fázi jsou mnohem náročnější, je to potřeba a dnes si střihnu pěkně kardio. Jdu se zpotit, nabít hormonama štěstí a myslete na mě ať ty Negativa co nejrychleji zmizí ;-)

..... a ještě pár mňamkózních fotek :-P




Pizza z žitné mouky s kousky kuřecího masa, domácích brusinek, zakysané smetany a sýra




Míchaná vejce se žampiony sypaná sezamovými semínky se syrovátkovým sýrem, bílá ředkev a okurka




Pohár z meruňkového šmakouna, bílého jogurtu, jahod, vloček a pražených mandlí




Mnou vymyšlené jídlo: zdravé sušenky
(těsto z žitné mouky, kokosové mléko, meruňkový šmakoun, domácí brusinky, mango, třtinový cukr)




Hrníčkový muffin do mikrovlnky z ovesných vloček, medu, mléka, skořice s bílým jogurtem a jahodami





Jasmínová rýže s kuřecím masem naložené v marinádě s kokosovým mlékem




Pohanková kaše s jablkem, medem a skořicí




Pohanková kaše podruhé a to s banánem, kokosem a medem